A Lotus színeiben tesztelő Jolyon Palmer volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok első előszezoni tesztjének szerdai, második napján. A brit pilótát Pascal Wehrlein követte a Mercedesszel.
A Lotus színeiben tesztelő Jolyon Palmer volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok első előszezoni tesztjének szerdai, második napján. A brit pilótát Pascal Wehrlein követte a Mercedesszel.
A GP2-es sorozat tavalyi bajnoka, Jolyon Palmer a Pirelli lágy keverékű abroncsaival 1 perc 26,080 másodperces időt ért el a katalán ringen. A Lotus tartalékosa 4 tizedmásodperccel előzte meg Pascal Wehrleint, a Mercedes tartalékversenyzőjét, aki bár autóba ült, továbbra is betegséggel küszködött.
„Jobban érzem magam, de nem vagyok tökéletesen még” – mondta a német tehetség a tesztnap során.
„Hétfőn nagyon-nagyon rosszul voltam. Beteg voltam, lázam volt, fájtak az ujjaim és az izmaim. A csapatorvos azt mondta, tegnapra javult az állapotom, ma pedig rendben leszek. Rendszeresen meglátogatott a hotelben, ellenőrzött, és gondoskodott arról, hogy meggyógyuljak.”
„Engedélyezte, hogy vezessek ma, de még nem az igazi – bevettem néhány gyógyszert, amiktől kicsit jobban lettem.”
Betegsége ellenére Wehrlein igencsak szorgalmas volt ma: összesen 137 kört tett meg a barcelonai versenypályán.
Tegnap még a Toro Rossónál debütált, ma pedig már a Red Bull autóját vezethette Pierre Gasly: az ifjú tehetség alatt délután megállt egyszer az RB11-es, ám végül a harmadik legjobb idővel zárta a tesztnapot.
A McLaren-Honda színeiben ma Jenson Button rótta a köröket, ő Gasly mögött negyedik lett, megelőzve a GP3-as sorozat tavaly bajnokát, Alex Lynnt, aki ma egy teljes tesztnapot tölthetett el a Williams FW37-es modelljének volánja mögött.
A Force Indiánál Esteban Ocon kapott ma lehetőséget, míg a Ferrarinál Esteban Gutiérrez először vezethette a patinás olasz istálló idei versenyautóját. A mexikói a hetedik idővel zárta a napot, míg az utolsó pozícióban a Toro Rosso újonca, Carlos Sainz Jr. zárt.
A Saubernél ma Raffaele Marciello tesztelhetett, az olasz tehetség azonban még a tesztnap kezdetén a 3-as kanyarban a gumifalnak ütközött – végül az utolsó helyen zárt 75 kört megtéve.