Azt követően, hogy a helyszínen elvégzett vizsgálatok nem vezettek értékelhető eredményhez, a Bridgestone Japánba küldi Hamilton sérült abroncsát, ahol a szakemberek megpróbálják szimulálni, mi is történhetett a pályán.
Azt követően, hogy a helyszínen elvégzett vizsgálatok nem vezettek értékelhető eredményhez, a Bridgestone Japánba küldi Hamilton sérült abroncsát, ahol a szakemberek megpróbálják szimulálni, mi is történhetett a pályán.
Hamilton már a markában érezhette a harmadik helyet a vasárnapi Török Nagydíjon, mikor jobb első kereke szabályosan felrobbant. A brit versenyző ugyan még vissza tudott térni a boxba, olyan sok időt vesztett “levezető” körén, hogy csak két hellyel csapattársa mögött, az ötödik pozícióban ért célba.
A Bridgestone mérnökei már a helyszínen megvizsgálták a gumit, ám nem jöttek rá, mi okozhatta a problémát. A McLaren hivatalos közleményében ismeretlen eredetű problémáról beszélt, jóllehet Alonso is bevallotta, neki is gondjai voltak az abroncsokkal az utolsó körökben.
Az idei évtől egyedüli beszállítóként tevékenykedő japán cégóriás sajtószóvivője a következőket mondta: “Nem defekt volt, valami más, amit még nem sikerült kiderítenünk. A gumit most Tokióba szállítjuk, ahol röntgenes vizsgálatok alá vetjük, hogy felderítsük a probléma pontos okát, és ha kell konstrukciós változtatásokat eszközöljünk a keveréken.”