Három pole pozíció után Kanadában a negyedik rajthellyel kell beérnie Nico Rsobergnek, aki ezúttal csapattársától, a második helyen végző Lewis Hamiltontól is kikapott.
„Nagyon gyorsak voltunk a nehéz körülmények közt ezen a délutánon, és kissé csalódott vagyok, hogy nem végeztem előrébb.”
„Sajnos a rádióm elromlott, márpedig ilyen körülmények közt, mint amik ma voltak, kulcsfontosságú a mérnökömmel való komunikáció. A legnagyobb problémát az jelentette, hogy nem tudtam, van még egy köröm arra, hogy megpróbáljak javítani a köridőmön”- vázolta a nehézségeket Rosberg.
Három pole pozíció után Kanadában a negyedik rajthellyel kell beérnie Nico Rsobergnek, aki ezúttal csapattársától, a második helyen végző Lewis Hamiltontól is kikapott.
„Nagyon gyorsak voltunk a nehéz körülmények közt ezen a délutánon, és kissé csalódott vagyok, hogy nem végeztem előrébb.”
„Sajnos a rádióm elromlott, márpedig ilyen körülmények közt, mint amik ma voltak, kulcsfontosságú a mérnökömmel való komunikáció. A legnagyobb problémát az jelentette, hogy nem tudtam, van még egy köröm arra, hogy megpróbáljak javítani a köridőmön”- vázolta a nehézségeket Rosberg.
„Összességében persze elégedett lehetek, a második helyről rajtolok, és bízom benne, hogy erős versenyt tudok majd futni. Jól kell bánnunk a gumikkal, és akkor jó eredményt érhetünk el”- világított rá éppen arra a feleadatra, amit a Mercedesnek idén eddig többnyire nem sikerült jól megoldania.
Most is nehéz dolguk lesz, hiszen Kanadában nem ők fogják diktálni a tempót, nem úgy, mint a Rosberg sikerét hozó Monacói Nagydíjon. Vasárnap kiderül, hogy a Mercedes tényleg tudott-e javulni a gumikkal való bánásmód terén.