Minden idők legsikeresebb autóversenyzője, Michael Schumacher látogatást tett az e heti tesztnek helyet adó Barcelonában, ahol nem csak tanácsadóként, hanem megfigyelőként is dolgozott a Ferrarinak. Egyik feladata az volt, hogy minél többet megtudjon a riválisok konstrukcióiról.
Minden idők legsikeresebb autóversenyzője, Michael Schumacher látogatást tett az e heti tesztnek helyet adó Barcelonában, ahol nem csak tanácsadóként, hanem megfigyelőként is dolgozott a Ferrarinak. Egyik feladata az volt, hogy minél többet megtudjon a riválisok konstrukcióiról.
A teszt harmadik napján, mikor a világbajnoki címvédő, Lewis Hamilton kicsúszott az egyik kanyarban, azonnal autójába pattant, és a szervizúton az incidens helyszínére hajtott, ahol nem zavartatva magát, közelről szemügyre vette a kavicságyban ragadt MP4/24-es modellt – amit egyébként nem tiltanak a szabályok.
Schumacher azonban nem az autó mások, illetve a kamerák által is jól látható részleteire volt kíváncsi, sokkal inkább a leszorító erő közel egyötödét generáló padlólemez, illetve diffúzor érdekelte, ami csak abban az esetben vehető szemügyre, ha az autó fejre áll, vagy a daruval felemelik a vontatóra.
A hétszeres világbajnok ez utóbbit várta, ami meg is történt, és ami után bizonyára értékes információkkal szolgálhatott csapatának, mellyel idén nyáron jár le – a Bild értesülései szerint évi 5 millió eurós – szerződése.
Schumacher menedzsere, Willi Weber megerősítette, hamarosan ez ügyben is megkezdik a tárgyalásokat, azonban hozzátette, semmit nem sürgetnek.