A meetinget a Forma-1 elnök vezérigazgatója, Stefano Domenicali, valamint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) együléses versenyautókkal foglalkozó divíziójának igazgatója, Nikolas Tombazis vezényelte le, és számos téma szerepelt a napirenden, melyekkel kapcsolatban döntések is születtek.
Talán az egyik legfontosabb változás, hogy a 2023-as idényre több versenyhelyszínen is változtatnak a DRS-rendszerek használatát illetően. Az FIA tájékoztatása szerint Bahreinben, Dzsiddában, Melbourne-ben, Bakuban és Miamiban is módosítanak, ám, hogy pontosan hogyan, arról egyelőre nem közöltek részleteket. Azt ugyanakkor már tudni lehet, hogy Ausztráliában egy negyedik DRS-zóna is a versenyzők rendelkezésére áll majd.
A szövetség megerősítette azt is, Bakuban és Miamiban újraaszfaltozzák a pálya bizonyos részeit, míg Dzsiddában úgy módosítanak az aszfaltcsíkon, hogy a kanyarok jobban beláthatóak legyenek a versenyzők számára.
Az F1 Bizottságának ülésén arról is döntöttek az érintettek, hogy enyhítenek azzal kapcsolatban, hogy pontosan milyen rádióüzenetek hangozhatnak el a versenyzők és a csapatok között.
A parc ferme szabályain is változtatnak, a csapatok így nagyobb szabadságot kapnak majd az olyan alkatrészek cseréjét illetően, melyek sűrűbben sérülnek meg a versenyhétvégéken. De pontosítottak a szabályokon a lerövidített versenyeken való pontosztások kapcsán is a tavalyi Japán Nagydíjon történt félreértések okán.
Döntés született arról is, hogy a jövőben télen is lesz kötelező gyárbezárás a csapatok és a motorgyártók számára.