Az LG megnyerését követően, egy újabb jelentős szponzor érkezik a Forma-1-be, mégpedig a világ egyik legnagyobb pénzintézete, a svájci UBS, amely „globális partnerként” lesz jelen a királykategóriában, a szeptember végi Szingapúri Nagydíjtól.
Az LG megnyerését követően, egy újabb jelentős szponzor érkezik a Forma-1-be, mégpedig a világ egyik legnagyobb pénzintézete, a svájci UBS, amely „globális partnerként” lesz jelen a királykategóriában, a szeptember végi Szingapúri Nagydíjtól.
A pénzintézet eddig is számos sportágban megfordult, ám az autóversenyzéstől egészen idáig távol maradt.
A svájci bankóriás végül azért döntött a Forma-1 mellett, mert nyolc hónapon át, a világ szinte minden táján komoly megjelenést biztosít számára, továbbá az utóbbi években egyre intenzívebben van jelen a cég számára kulcsfontosságú ázsiai és közel-keleti térségben.
„Az UBS egy olyan globális szponzorációs platformot keresett, amely vonzza az ügyfeleket, népszerűsíti a márkát, és nem utolsó sorban kereskedelmileg van értelme” – mondta az UBS vezetője, Oswald Grubel.
„Új együttműködésünk a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb sportszervezetével, minden kritériumot kielégíti, és fő pillére lesz az újonnan beindított márkaépítő tevékenységünknek. A Forma-1 globális elérése kiegészíti azt a számos helyi tevékenységet, amit támogatunk.”
A tavalyi évben 520 millió nézőt ért el a Forma-1 világszerte.