Bár az FIA hivatalosan egyiküket sem tudta megbüntetni, felszólította a motorsportban résztvevőknek, hogy tartsák távol magukat Nigel Stepney-től, és Mike Coughlantől legalább 2009 júliusáig.
Bár az FIA hivatalosan egyiküket sem tudta megbüntetni, felszólította a motorsportban résztvevőknek, hogy tartsák távol magukat Nigel Stepney-től, és Mike Coughlantől legalább 2009 júliusáig.
A 2007-es szezonban kirobbant kémbotrány két főszereplője azonban most ismét munkába állhat, erősítette az FIA elnöke, Max Mosley.
“Egyikük ügyvédjétől levelet kaptunk, melyben azt írja, hogy oldjuk fel a megszorításokat, ugyanis semmi értelme nincs tovább távol tartani védencét a motorsporttól, miközben már régóta szent a béke a Ferrari és a McLaren között. Szóval azt mondtuk, hogy felejtsék el az egészet” – árulta el a brit szakember csütörtöki sajtótájékoztatóján Londonban.
A vád szerint a Ferrari egykori csapatmenedzsere, Nigel Stepney szupertitkos technikai információkat adott át az olaszok versenygépéről a McLaren akkori főtervezőjének, Mike Coughlannek, amiért mindkettejüknek bíróság elé kellett állniuk, illetve a wokingi gárdát kizárták a konstruktőrök versenyéből és további 100 millió dolláros büntetéssel sújtották.
Stepney jelenleg versenytechnológiai igazgatóként tevékenykedik a fedélzeti kamerákra specializálódott Gigawave cégnél, amely most a Szuperliga szériával kooperál. Coughlan pedig a Ricardo Transmissions-nél dolgozik, amely a legnagyobb sebességváltók tervezésére és gyártására szakosodott cég Nagy Britanniában.