A Spanyol Nagydíjon győztes Max Verstappen volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok első évközi tesztjének második napján. A holland versenyző mögött Stoffel Vandoorne és Pascal Wehrlein zárt.
A Spanyol Nagydíjon győztes Max Verstappen volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok első évközi tesztjének második napján. A holland versenyző mögött Stoffel Vandoorne és Pascal Wehrlein zárt.
Az idény első évközi tesztjén a tizenegy csapatból tíz képviseltette magát, csupán a Sauber maradt távol.
A szerdai második tesztnapon a Red Bull autóját Max Verstappen terelgette, aki a múlt hétvégi Spanyol Nagydíjon meglepetésszerű győzelmet szerzett.
A holland versenyző 1 perc 23,267 másodperces idővel zárt az élen – mai legjobbját nem sokkal az ebédszünet előtt futotta meg a Pirelli lágy abroncsait használva. Verstappen mögött a McLaren teszt- és tartalékversenyzője, Stoffel Vandoorne zárt bő 7 tizedmásodperccel lemaradva.
Az eredeti tervek szerint a Mercedes versenyautóját ma Esteban Ocon vezette volna, a német istálló azonban az utolsó pillanatban úgy döntött, változtat, és Pascal Wehrleint ülteti autójába. A csapat azzal indokolta döntését, hogy a tesztprogram hatékony elvégzéséhez egy versenytapasztalattal rendelkező pilótára van szükségük.
Wehrlein végül igencsak eredményes napot zárt – nemcsak sok kört tett meg Barcelonában, de gyors is volt: a német a harmadik pozícióban zárt, megelőzve a Haas versenyzőjét, Esteban Gutiérrezt.
Az ötödik helyen Antonio Fuoco zárt, aki a Ferrari autóját tesztelhette ma. Ő a tesztnap utolsó perceiben lépett előre néhány pozíciót.
A Toro Rossónál ma Pierre Gasly helyét Daniil Kvyat vette át, ő a hatodik legjobb idővel zárta a napot, igaz, feltehetően motorhiba miatt autója egyszer megállt a pályán, ezért elő kellett venni a piros zászlókat is.
Kvyat mögött Alfonso Celis Jr. végzett a hetedik helyen a Force Indiával.
A Renault versenyautóját Kevin Magnussen vezette ma, aki tovább folytatta a francia gyártó új specifikációjú erőforrásának tesztelését. A dán igencsak elégedetten nyilatkozott a Renault fejlesztéseiről, és reményei szerint az új motort már a jövő hétvégi Monacói Nagydíjon használni fogja a csapat.
A Williams csapata ma Felipe Massával folytatta a munkát. A grove-i gárda tovább folytatta a 2017-es idényre való felkészülést, autójára ma is felkerült az a radikális kinézetű hátsó szárny, mellyel a jövő évi leszorítóerő-szintet kívánták szimulálni. Massa végül a Manor autóját terelgető Jordan Kinget megelőzve kilencedikként zárta a napot.
King miatt egyébként egyszer szintén meg kellett szakítani a körözést, amikor autójával a kavicságyba csúszott a 7-es kanyarban.