A McLaren Forma-1-es csapata nem zárta ki annak lehetőségét, hogy a bajnokság későbbi szakaszában visszatér ahhoz a radikális hátsó felfüggesztésrendszerhez, melyet a tavalyi évben már eredményesen alkalmazott.
A McLaren Forma-1-es csapata nem zárta ki annak lehetőségét, hogy a bajnokság későbbi szakaszában visszatér ahhoz a radikális hátsó felfüggesztésrendszerhez, melyet a tavalyi évben már eredményesen alkalmazott.
A megoldásnak köszönhetően a csapat autói nagyobb leszorítóerő elérésére voltak képesek kisebb sebességnél, nagy tempónál pedig kisebb légellenállás volt elérhető használatával. A riválisok ugyanakkor nem voltak meggyőződve a rendszer hatékonyságáról, elmondásuk szerint ugyanis valójában a végsebesség tekintetében az hátrányosan hat az autóra.
A McLaren új, Honda-motoros versenyautója mindazonáltal már nem rendelkezik ezzel a megoldással, Matt Morris főmérnök azonban úgy nyilatkozott, könnyen lehet, hogy változtatnak a jelenleg használt felfüggesztésen.
„Egy olyan felfüggesztést terveztünk, mely lehetőséget ad számunkra ahhoz, hogy különféle opciókat is kipróbáljunk” – mondta a szakember.
„Jelenleg nem használjuk azt a specifikációt, amit tavaly, de a rendelkezésünkre álló koncepció elég rugalmas ahhoz, hogy teszteljünk különféle dolgokat.”