A Melfiben készülő európai kivitel újdonsága a kétféle, 130 és 150 lóerős változatban elérhető, 1,3 literes, négyhengeres benzines turbómotor. Az aszfalton és terepen egyaránt fokozott menetdinamikát és kimagasló vezetési komfortot kínáló erőforrás teljesítményét hatfokozatú kézi, illetve dupla szárazkuplungos (DDCT) automata sebességváltó közvetíti a kerekekhez. A motor mindkét esetben az első kerekeket hajtja. Fontos, hogy a Jeep Compass most először kínál automata sebességváltót elsőkerék-hajtású hajtásláncban, amely mellett természetesen a 4×4-es kivitel is hamarosan rendelhető lesz, kizárólag Hybrid hajtáslánccal. Az új konfiguráció megfizethetőbbé teszi a technológiát a C-SUV szegmensben, ahol jelenleg a kétkerékhajtású, automata sebességváltós modellek teszik ki az európai eladások 28 százalékát.
Sokoldalúsága teszi közkedveltté
A Jeep Compass modelleket a sokoldalúságuk és a megfizethetőségük teszik népszerűvé. Hiába “terepjáró”, országúton is magas szintű vezetési élményt biztosít – a sport üzemmód feszesebb kormányzást, még pontosabb gázreakciókat és hatékonyabb teljesítményt kínál. Ugyanakkor a gyártó természetesen a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vette: ebben a modellben már a MultiAir technológia harmadik generációja működik, amely számottevően csökkenti a tüzelőanyag-fogyasztást nagy teljesítmény leadásakor is.
A Jeep Compass tehát a kor igényeire szabott, Európában kiemelkedően népszerű modell, amelyet a sokoldalú autósokra terveztek. Jó hír, hogy itthon a kiskunhalasi KB Autoteam Kft. Fiat és Jeep Márkakereskedés és Márkaszervizben már kaphatóak az első olaszországi modellek.
***SZPONZORÁLT TARTALOM***