A kaszinó oldalaknak pedig ez ugyanúgy megéri, mint a F1-nek. Manapság már nem ritka, hogy a legjobb magyar kaszinó oldalak és sportfogadási platformok feszítenek az F1-es versenyek mellett, próbálva kihasználni a motorsport hatalmas népszerűségét. Ez pedig növeli is a kaszinó oldalak népszerűségét.
Szóval nézzük meg, hogy miként használják a kaszinók az F1-et marketing platformként, és mely cégek a legaktívabbak a szponzoráció terén!
Az F1 szerencsejáték partnerei
Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a főbb partnereket, akiket érdemes megismerned, ha érdekelnek a F1 szponzorációi.
PokerStars
Az F1 szponzorációs színtér egyik nagyágyúja a PokerStars, ami nemcsak a póker fanatikusoknak jön be, hanem az F1-es versenyek rajongóinak is. A PokerStars tudja, hogy a versenyek mellett a láthatóság is kulcsfontosságú. Ez a brancs király promókat tol, amikkel a fiatal, technológia csavart közönséget akarják megfogni.
Képzeld el, hogy a meccsek alatt online poker tornákat nyomatnak, ahol a játékosok komoly nyereményeket kaszálhatnak be – ez az igazi módja annak, hogy a fanokat aktívan bevonják a buliba!
Aristocrat Gaming
A másik nagyágyú az Aristocrat Gaming, akik nem csak a nyerőgépekkel villantanak, de az F1-ben is fel akarnak lépni a nagyszínpadra. A szponzor stratégiákban ott vannak minden nagy eventen, ahol az Aristocrat játékait is népszerűsítik.
Ez a brancs nem csak a pénzre hajt, hanem a fullos versenyélményre is. Az F1-es futamokhoz játékokat kínálnak, hogy a fanok a pályán kívül is benne legyenek a feelingben. Itt a rajongók nem csak sima nézők, hanem igazi résztvevők is a játékélményben!
Stake.com
Na és persze, itt van a Stake.com, ami már régóta a szerencsejáték ipar igazi nagy bálnája, de most az F1-es kapcsival új szintekre repítette magát. A Sauber fő- és címszponzoraként a Stake komoly pénzt fektetett be a motorsport marketingjébe.
Ezzel a partnerséggel nemcsak a versenyek láthatóságát növelik, hanem közvetlen kapcsolatba is lépnek a sportág hatalmas rajongótáborával. Az ő stratégiájuk pofonegyszerű: minél többen ismerjék meg a platformjukat, annál több felhasználót vonzhatnak be a világ körül.
Sky Group
Az F1 és a Sky Group kapcsolata durván szoros, hiszen a Skynál vannak a legnagyobb sportcsatornák. Ők nem csak lazán nézik a futamokat, hanem keményen bele is csatlakoznak a buliba.
Az ő biznisz modelljük ki van hegyezve, hogy ne csak az F1-es közvetítést nyomják, hanem fogadási lehetőségeket is ledobjanak a nézőknek. Az F1-es láthatóság itt is nagyot dob, mert ezzel kismillió új arcot húznak be, akik csak arra várnak, hogy még menőbbé tegyék az élményt!
Bet365
A Bet365 meg az egyik legnagyobb név a fogadós platformok között, és az F1-es fanoknál igazi tuti befutó. A Bet365 nem csak a versenyek előtt dobál be brutál oddsokat, hanem állandó promóciókkal is bombázza a felhasználókat.
A marketingjük tisztán az élő fogadások körül pörög, ahol a fanok a verseny közben is simán rátehetik a tétet. Ezzel a húzással a Bet365 úgy csinálja, hogy a verseny még nagyobb löketet kapjon – mert ki ne akarna a kedvenc csapatára tenni, miközben szétizzadja magát az izgalomtól?
Betfair
A Betfair nem csak egy random fogadós oldal, hanem egy csomó egyedi lehetőséggel és brutál promóval várja az F1-es rajongókat. A sportágra szabott ajánlatokkal és innovatív akciókkal a Betfair szépen behúzta a hardcore fanokat.
Az F1-es eventekre folyamatosan új cuccokat dob be, amikkel azt akarják, hogy a fanok teljesen elköteleződjenek a platform mellett. Ebben a játékban a futamok mellé tolt fogadási opciók nagyot nyomnak a latban.
Unibet
Az Unibet pedig az F1-es fogadások igazi nagyágyúja. Az élő közvetítésekkel, különféle promóciókkal és egy tök felhasználóbarát felülettel az Unibet egyre csak szedi össze a rajongókat.
Az F1-es futamok alatt gyakran csinál spéci fogadási akciókat, amikkel még vonzóbbá válik a platform a sportág szerelmesei számára.
Előnyök és hátrányok
A kaszinós szponzoráció az F1-ben rengeteg előnyt hoz a konyhára. Egyrészt a márkáknak full lehetőséget ad, hogy közvetlenül tolják magukat a fanok elé és növeljék a láthatóságukat.
A szponzi megállapodásokkal a cégek mélyebben becsatlakozhatnak a sportba, ami hosszabb távon hűséget hozhat. Persze nem egyszerű, van itt kihívás is bőven: a kaszinók közönségre gyakorolt hatása, a felelős játék népszerűsítése meg a társadalmi felelősség témája is nagyot nyom a marketingstratégiánál.
A legnagyobb kaszinók és a szponzorációk
Összességében a kaszinós szponzi az F1-ben nem csak egy újabb reklámfogás, hanem kőkemény biznisz lehetőség minden érintett számára.
A kaszinók és a sportágak együttműködése új dimenziókat nyit a globális marketing világában, amely mindkét fél számára ugyanolyan előnyös tud lenni.
Ahogy a kaszinók egyre jobban beleépülnek a motorsport közegébe, úgy lesz a sportág is folyamatosan ott a globális marketing térképen. A motorsport és a szerencsejáték világa így lassan összefonódik, és ezzel csomó új lehetőséget hoz mind a fanoknak, mind a márkáknak.