A portugál versenypályára tavaly látogatott először az F1-es mezőny, idén pedig újra visszatérnek a versenyzők: a világbajnokság harmadik fordulóját rendezik ott.
A 2020-as versenyre egyetlen DRS-zónát jelöltek ki, idén viszont már két helyen nyithatják autóik hátsó szárnyát a versenyzők.
Az első DRS-zóna maradt a célegyenesben, ám kissé lerövidítették: az érzékelési pont 65 méterrel a 15-ös kanyar után helyezkedik el, és 120 méterrel lett rövidebb maga a zóna tavalyhoz képest.
A második DRS-zónát a pálya másik egyenesében helyezik el. Ennek az érzékelési pontja 35 méterrel a 4-es kanyar előtt lesz, a pilóták pedig 180 méterrel ugyanezen kanyar után aktiválhatják majd DRS-rendszereiket.
Tavaly egyébként a DRS-zóna jelentős hatással volt az előzések számára, így a második zóna is könnyebbé teheti majd a manővereket a versenyen, az időmérőn pedig gyorsabb köridőket eredményezhet.