A DHL bioüzemanyaggal hajtott flottája jelenleg 18 kamionból áll, ezeket HVO100-as, azaz hidrogénezett növényi olajjal töltik meg, és az európai szezon során mintegy 10600 km-t tesznek meg. Az FIA által kiadott közlemény szerint a kamionok ugyanannyi terhet cipelnek, és ugyanakkora távolság megtételére képesek, mint dízelmotoros társaik.
A DHL kamionjait GPS-rendszerrel szerelték fel, hogy nyomon követhessék az üzemanyag-fogyasztást, és hatékonyabb útvonalakat használhassanak a Forma-1-es versenyek között.
„Minden kamion akár 40 tonnát is képes szállítani, és akár 3500 km megtételére is képes 1000 literes tankonként” – fogalmazott Paul Fowler, a DHL Motorsport Logistics vezetője.
A Forma-1 még 2019-ben jelentette be fenntarthatósági stratégiáját, mellyel 2030-ra szeretne teljesen karbonsemlegessé válni. Ennek érdekében számos területen igyekszik csökkenteni ökológiai lábnyomát, a televíziós közvetítés jelentős részét például már távolról, Angliából bonyolítják le a Forma-1-es versenyhétvégéken, emellett pedig felülvizsgálja a szárazföldi és óceáni fuvarozás lehetőségeit, és például újratervezte a teherkonténereit is, hogy azok jobban illeszkedjenek a hatékonyabb Boeing 777-es szállítógépekhez, melyek 18%-kal kevesebb szén-dioxidot bocsátanak ki, mint a hagyományos 747-es szállítógépek.