Az amerikai versenyző két alkalommal is autót tört a hétvégén, a vasárnapi versenyen a 8-as kanyarban csúszott ki a pályáról, és csapódott neki a gumifalnak, ami miatt pályára kellett küldeni a biztonsági autót. Sargeant már a rádión jelezte, úgy érezte, valami eltört az autót, így feltételezhető volt, hogy nem vezetői hiba történt.
„Logan ráment a kerékvetőre, ami előfordult már jó néhányszor pénteken, illetve a verseny során is. A mérnökökkel nagyon gyorsan megnéztük a dolgot, és a baleset előtti legalább négy körben is eltalálta azt a kerékvetőt” – magyarázta James Vowles. „Abban a bizonyos körben elveszítette a hidraulikus nyomást. A szervokormány is hidraulikával működik, szóval nem működött a szervo és kicsúszott.”
„Ez nem olyasmi volt, amivel találkoztunk korábban. Ki kell derítenünk, mi történt. Nyilván le volt sújtva, hiszen ilyenkor az ember mindig önmagát kérdőjelezi meg, és persze minden mást. Tudja, hogy káosz volt ez a verseny, tehát voltak lehetőségek.”