2024-ben is számos újítással igyekszik még élvezhetőbbé tenni a száguldó cirkusz televíziós közvetítéseit a FOM. Az idei változtatások több jelentős területet érintenek, nézzük ezeket sorban.
A képet illetően rögtön több változásra is számíthatunk. Egyrészt visszatér és még nagyobb szerepet kap a giroszkópos kamera, amelyet tavaly Fernando Alonso autóján láthattunk több alkalommal, és amely minden eddiginél hitelesebben megmutatta a zandvoorti döntött kanyarok meredekségét. Másrészt találkozhatunk egy új hátrafelé néző kamerával is, amely pontosabban átadja majd az üldözött és az üldöző autó közötti távolságot. Ez utóbbi a Miami Nagydíjtól kerül bevetésre. A visszajátszások is nagyobb figyelmet kapnak, amelyek az ígéretek szerint jobban kihasználják majd a kép a képben funkciót, vagyis azt a lehetőséget, hogy két kamera képe kerüljön adásba egymás mellett.
A hangra rátérve a szervezők legfontosabb célja a csapatrádiók minőségének javítása volt, de az adásba kerülés idejét is csökkentették. Mint az a közvetítésért felelős igazgató, Dean Locke elárulta: tavaly többször kerültek olyan helyzetbe, hogy hat fő sem tudta megmondani, pontosan mi hallható egy-egy beérkező hangsávon. Emellett tavaly nagyjából 15 másodperces késéssel kerültek adásba a rádióbeszélgetések, ezt várhatóan 2-3 másodperccel lesznek képesek lerövidíteni.
A fentieken túl a tévés grafikákhoz is hozzányúlnak, valamint több szerepet szánnak a kibővített valóságnak. A nézők feltűnő jelzéseket láthatnak minden alkalommal, ha valamilyen jelentősebb esemény történik a versenyen, például valaki átvette a vezetést vagy megváltozott az időjárás. A kibővített valóság alatt eddig a pálya felületére digitálisan „rögzített” szponzorfeliratokat érthettük, 2024-tól azonban olyan információkat is megjelenítenek majd ilyen módon, mint hogy hány kör van hátra a versenyből.