Az FIA július 31-én ratifikálta a technikai szabályzat 11.1.2-es cikkelyének új szövegezését, mellyel lényegében megtiltotta az aszimmetrikus fékrendszerek használatát: „A fékrendszert úgy kell megtervezni, hogy minden egyes áramkörön belül a fékbetétekre kifejtett erők azonos nagyságúak legyenek, és egy adott féktárcsán ellentétes párokban hassanak” – ez volt a korábbi megfogalmazás a szabályban, mielőtt kiegészítették a következő mondattal: „Bármely olyan rendszer vagy mechanizmus használata tilos, amely egy adott tengelyen szisztematikusan vagy szándékosan aszimmetrikus fékezőnyomatékokat hoz létre.”
A módosítást követően olyan spekulációk láttak napvilágot, melyek szerint a Red Bull miatt változtatatott a szabályok szövegén az FIA, az osztrák csapat elmúlt időszakban mutatott visszaesésének pedig köze lehet ahhoz, hogy az istálló lebukott egy trükkös rendszer használatával.
Az FIA szóvivője viszont a Motorsport.com című lapnak nyilatkozva azt mondta, egyetlen csapatot sem kaptak rajta tiltott rendszerek használatán. A szabály átfogalmazása valójában arra szolgált, hogy megakadályozza a csapatokat abban, hogy a jövőben megsértsék a szabályokat. Bár az ilyen rendszer 2026-tól már eleve illegális lett volna, a megfogalmazás most egyértelműbbé tette a regulákat.
„Nincs igazság abban, hogy bármely csapat is ilyen rendszert használt volna” — mondta a szóvivő.