A német istálló pilótái a harmadik rajtsorból vágtak neki a 71 körös versenynek, Hamilton pedig végül a 4., míg csapattársa, George Russell az 5. helyen ért célba. Előbbi versenyző a leintést követően arról beszélt, a második etapban jobb tempóra voltak képesek, a dobogóra azonban nem volt esélyük Mexikóvárosban.
„Alapvetően sikerült előrelépnünk, és jó pontokat szereztünk a csapatnak” — mondta a hétszeres világbajnok. „Az első etapban nem voltunk túl versenyképesek; nem volt elég első szárny az autón, és sok alulkormányzottsággal küszködtem. A második kiállásnál sikerült javítanunk az egyensúlyon, és a tempónk is javult. De ha ezt a sebességet élvezhettük volna az első etapban is, akkor sem lett volna elég ahhoz, hogy a dobogóért harcoljunk az előttünk lévőkkel. A 4. és 5. hely viszont valamivel jobb, mint amit ma előzetesen vártunk, szóval elégedettek lehetünk a délutánnal.”
Miután George Russell az Amerikai Nagydíjon összetörte a Mercedes új fejlesztéseit, a brit pilóta a korábbi konfigurációval volt kénytelen versenyezni, míg az újításokkal felvértezett W15-öst Hamilton vezethette. A hétszeres világbajnok szerint rengeteg hasznos adatot gyűjtöttek, amiket most alaposan ki kell elemezniük.
„Nem ez volt a legsimább hétvége a csapat számára, de sok információt gyűjtöttünk mindkét specifikációval kapcsolatban. Most elemezhetjük az adatokat, és meghatározhatjuk a legjobb irányt a brazíliai versenyre és a szezon hátralévő részére. Remélhetőleg sikerül egy kicsit jobb állapotba hoznunk az autót Interlagosra, és felvehetjük a harcot a Ferrarikkal és a McLarenekkel.”