A sprintverseny rajtja után Piastri az első körben bátor manőverrel előzte meg Russellt a második kanyarban, így átvette a 2. helyet. Innentől kezdve a McLarenek együtt dolgoztak azon, hogy megakadályozzák Russell előrelépését. Norris — aki kezdetben eltávolodott az üldözőktől — szándékosan lelassított, hogy Piastrit DRS-távolságon belül tartsa.
Russell szintén használhatta a DRS-t, a futam kezdeti szakaszában pedig több alkalommal is megpróbált belülről támadni az első kanyarban, ám Piastri mindkétszer késői, agresszív védekezéssel zárta előtte az ajtót, aminek következtében a brit pilóta dühösen panaszkodott a csapatrádión.
„Nagyon szoros volt az első kanyarban néhány alkalommal” – nyilatkozta Russell a futam után. „Minden körben annyira bosszantó volt, hogy Lando lassított, hogy Oscar DRS-t kapjon.”
„Nyilván értem, miért csinálták. De amikor itt vagy, küzdesz, mindent bele akarsz adni, és egy jó versenyt akarsz mutatni a szurkolóknak… Ez elég frusztráló volt. Őszintén szólva a végére kicsit küszködtem, de úgy gondolom, Lando tempója jó volt. Oscar egy kicsit szenvedett, úgyhogy jó lett volna egy az egyben küzdeni Landóval, hogy lássuk, milyen is a valódi tempója – szerintem tartalékolt is, miközben Oscarnak DRS-t biztosított.”
Oscar Piastri a verseny elejére utalva elmondta: „Alapvetően tiszta levegőt kaptam, és kívülről próbálkoztam [a rajtnál]. A verseny hátralévő része őszintén szólva elég nehéz volt.”
„Nehéz lett volna magam mögött tartani George-ot, a csapatmunka ma határozottan segített, mert nagyon gyors volt.”