Spanyol lapértesülések szerint Alonsónak ugyan meglennének a szponzorai, mégis akadnak problémák. A 20 minutos szerint a spanyol pilóta menedzsmentje előrehaladott tárgyalásokat folytat a Renault-val, de a végső döntés még várat magára.
Spanyol lapértesülések szerint Alonsónak ugyan meglennének a szponzorai, mégis akadnak problémák. A 20 minutos szerint a spanyol pilóta menedzsmentje előrehaladott tárgyalásokat folytat a Renault-val, de a végső döntés még várat magára.
Ahhoz, hogy a spanyol ismét a Renault-nál kössön ki, a csapat költségvetését emelni kell, ehhez pedig új szponzorokra van szükség. Emiatt találkoztak a hétvégén a spanyol cégek képviselői a Renault vezérkarával.
A Movistar (telefontársaság), a BBVA (bank), és a Mutua Madrileña (biztosítási cég) ugyan összeadna évente 62 millió eurónyi támogatást, de ez azt jelentené, hogy a Renault a jelenlegi névadó szponzorától az ING-től meg kellene hogy váljon, mivel a BBVA-val konkurenciák a piacon.
A Toyotánál ilyen jellegű probléma nem állna fent. A Red Bull istállónál a reklámfelületek nagy része a Red Bull logónak van fenntartva, ám abban az esetben, ha Alonsót sikerülne leszerződtetnie az energiaital-gyárosoknak, biztosan találnának valami megoldást.
Az AS információi szerint a szponzori tárgyalások csütörtökön folytatódnak, de nem várható gyors döntés.