A Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa figyelmeztetett, csapatának lesz még mit bizonyítania, amint megérkezik a mezőny Európába, ugyanis az eddigi pályák köztudottan feküdtek autóiknak, ezért sem volt meglepő kiváló szereplésük.
A Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa figyelmeztetett, csapatának lesz még mit bizonyítania, amint megérkezik a mezőny Európába, ugyanis az eddigi pályák köztudottan feküdtek autóiknak, ezért sem volt meglepő kiváló szereplésük.
Az olasz gárda pilótái ünnepelhettek a dobogó legmagasabb fokán az elmúlt két versenyen, és a Bahreini Nagydíjon aratott kettős győzelmével, a Ferrari megelőzte a McLarent a bajnokiságban, miközben a BMW Sauber felugrott az élre.
Costa azonban elmondta, az elmúlt versenypályák köztudottan feküdtek az olaszok versenygépeinek, így majd azokon a pályákon kell bizonyítaniuk, ahol a tavalyi évben küszködtek.
“A maláj és a bahreini versenypálya nagyon jól fekszik a Ferrarinak. Más pályákon viszont tudjuk, hogy javulást kell elérnünk, és minderre fel is vagyunk készülve” – mondta Costa a Gazzetta dello Sportnak adott nyilatkozatában.
“Sepang és Bahrein az új típusú versenypályák közé tartozik, melyek jól fekszenek autóinknak. Azonban az utcai pályákon, ahol a tavalyi évben is problémáink voltak, mindenképpen bizonyítanunk kell majd az idei évben, hogy mindenki számára világos legyen, sikerült fejlődést elérnünk.”
“Egészen eddig speciális pályákon folyt a küzdelem. Majd meglátjuk, miként alakulnak a dolgok a következő versenyeken. A bajnokság még csak most kezdődött el” – tette hozzá Costa
A Ferrari technikai igazgatója ugyan biztos benne, hogy az F2008-as minden területen erősebb elődjénél, mégis azt gondolja, hogy a lassabb versenypályák, mint Monaco, idén sem lesznek egyszerűek számukra.
“Mind aerodinamikai, mind mechanikai téren sikerült fejlődést elérnünk. Az új autó minden területen jobb elődjénél. Azonban ezt még igazolnunk kell azokon a szűk pályákon, melyeken az F2007-es küszködött” – magyarázta a szakember, aki szerint nem változnak meg az erőviszonyok az európai futamok nyitóállomásának helyet adó Spanyol Nagydíjon.
“Nem más, mint a többi pálya. Talán nem annyira megterhelő a versenyzők számára, mint az elmúlt két versenyhelyszín, így nem számítok különösebb meglepetésekre” – tette hozzá Costa.