A Bridgestone vezetése úgy érzi, a Ferrarinak sikerült előrelépést elérnie az abroncsok terén, ugyanis az eddigi vizsgálatok szerint az olaszok versenyzői könnyebben tudják üzemi hőfokra hevíteni a gumikat az első körökben.
A Bridgestone vezetése úgy érzi, a Ferrarinak sikerült előrelépést elérnie az abroncsok terén, ugyanis az eddigi vizsgálatok szerint az olaszok versenyzői könnyebben tudják üzemi hőfokra hevíteni a gumikat az első körökben.
“Jóval kisebb a különbség a McLaren, a Ferrari és a többi csapat között, így kijelenthető, hogy mindenki javított a gumik használatán az elmúlt verseny óta” – mondta Hirohide Hamashima, a Bridgestone fejlesztési vezetője.
“Úgy gondolom, hogy a Ferrari nagyon jó időket képes menni az első körökben, így versenyzőinek nem lesznek problémái a hétvégén.”
A japán nagyvállalat vezetése úgy gondolja, hogy jó választás volt a lágy és szuper lágy gumi az Európa Nagydíjra, mert igen nagy a különbség a két keverék kopása között.
“Mindkét keverék nagyon jól teljesít, és nincs nagy különbség a köridők terén, mert a pálya nagyon piszkos” – magyarázta Hamashima.
“Azonban a kopás mértéke különböző. A szuper lágy jobban kopik, mint a lágy. Azonban szimulációink szerint a teljesen tiszta pályán, a már megkopott gumik közti különbség akár három tized is lehet.”