A Ferrari semmit nem bíz a véletlenre, és felkészül arra az eshetőségre is, ha netán nem készülne el időben a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszerrel.
A Ferrari semmit nem bíz a véletlenre, és felkészül arra az eshetőségre is, ha netán nem készülne el időben a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszerrel.
Az olasz gárda vezetése már többször elmondta, le vannak maradva a KERS fejlesztésével, amit az is bizonyít, hogy a topcsapatok közül egyedül ők nem vitték még pályára a hibrid rendszert.
Bár a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig még több mint három hónap van, a Ferrari már kidolgozott egy B tervet, ha netán nem lenne bevethető az új rendszer a máricus végi nyitányra.
“Célunk az, hogy az első versenyre már egy jól funkcionáló és versenyképes KERS rendszerrel gördüljünk pályára, azonban van egy B tervünk is: nem egy másik autó, hanem egy KERS nélküli verzió” – mondta a Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa a Gazzetta dello Sportnak.
A motorrészleg vezetője, Gilles Simon a következőkkel folytatta: “Le vagyunk maradva a KERS-szel. A hibrid autó már készen áll, de a rendszer még nem készült el hozzá. Februárban már többet fogunk tudni arról, hogy milyen autóval vágunk neki az első versenynek.”