Finn lapértesülések szerint a Ferrari egy félmegoldással állt rajthoz a hétvégi Spanyol Nagydíjon, már ami a diffúzort illeti, ugyanis ahhoz, hogy ki tudja aknázni a dupla elrendezésben rejlő potenciált, egy új váltót kell építenie.
Finn lapértesülések szerint a Ferrari egy félmegoldással állt rajthoz a hétvégi Spanyol Nagydíjon, már ami a diffúzort illeti, ugyanis ahhoz, hogy ki tudja aknázni a dupla elrendezésben rejlő potenciált, egy új váltót kell építenie.
Az MTV3 úgy tudja, hogy az új váltó már elkészült, ám az új elem még nem kapott zöld utat, ugyanis a szakemberek megbízhatósági problémáktól tartanak.
A Ferrari azért kényszerült a sebességváltó áttervezésére, mert az új diffúzor nagyobb helyet igényel az autó hátuljában, és a jelenlegi pozíciója sem a legszerencsésebb.
Azt nem lehet tudni, hogy az olaszok megkockáztatják-e az új váltó bevetését a jövő hétvégi Monacói Nagydíjon, ahol különösen nagy igénybevételnek vannak kitéve ezek az egységek, a gyakori fel-, és leváltás miatt.
Nincs könnyű helyzetben a csapat, ugyanis különösen fontos a nagy leszorító erő és a mechanikai tapadás a hercegségben, ám ahhoz, hogy ezt elérje, széksége lenne a továbbfejlesztett diffúzorra, de azt csak az új váltóval tudja feltenni az autóra.
A Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa a hétvégén elmondta, hogy csapata már jóval a Fellebbviteli Bíróság ítélete előtt megkezdte az új diffúzor tervezését, azután, hogy felmerült a gyanú, több értelmezése is van a szabályoknak, mert egyszerűen nem engedhette meg magának, hogy tovább csússzon annak bevetésével.