A FOTA új elnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy egy újabb, az eddiginél szélesebb körű felmérést fognak végezni a rajongók körében, hogy tisztább képet kapjanak arról, mik a pontos igények, és azok teljesítéséhez milyen szabálymódosítások szükségesek.
A FOTA új elnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy egy újabb, az eddiginél szélesebb körű felmérést fognak végezni a rajongók körében, hogy tisztább képet kapjanak arról, mik a pontos igények, és azok teljesítéséhez milyen szabálymódosítások szükségesek.
Az FIA és a FOTA a tavalyi év második felében már elvégzett egy piackutatást a rajongók körében, aminek az volt a célja, hogy tisztább képet kapjon arról, hogy mit hiányolnak a nézők a versenyekről, és milyen módosításokkal lehetne élvezetesebbé tenni az F1-et.
Bár az utóbbi napokban a csapatvezetők több szabálymódosításban is megegyeztek, köztük a pontrendszer átalakításában, és a gumiszabály módosításában, Whitmarsh hangsúlyozta, hogy nem fogják sürgetni a drasztikus változtatásokat.
“A FOTA az elmúlt időszakban rengeteg erőfeszítést tett annak érdekében, hogy csökkentse a költségeket a Forma-1-ben, ami elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a csapatok megmeneküljenek, és újak érkezzenek” – mondta a McLaren csapatfőnöke a hét elején.
“A FOTA továbbra is új ötleteken és változtatásokon dolgozik, de nem lehet egyetlen éjszaka alatt megváltani a világot. Rengeteg ötletünk van, ahogy Bernie-nek is, éppen ezért közösen kell dolgoznunk és nem szabad, hogy csak mi diktáljunk.”
“Hamarosan egy újabb piackutatást fogunk elvégezni, az eddiginél szélesebb körben, hogy mindenki elmondhassa véleményét, még azok is, akik nem a legnagyobb rajongói az F1-nek.”
“Szükségünk van az olyan emberek véleményére, akiket már kevésbé érdekel a sport, hogy ismét meggyőzhessük őket arról, hogy érdemes nézni a versenyeket.”