A Mercedes GP ügyvezetője, Nick Fry szerint még túl korai lenne bukásról beszélniük, főleg az idei évben, mikor az új pontrendszer miatt szinte egy verseny leforgása alatt teljesen megváltozhat a sorrend.
A Mercedes GP ügyvezetője, Nick Fry szerint még túl korai lenne bukásról beszélniük, főleg az idei évben, mikor az új pontrendszer miatt szinte egy verseny leforgása alatt teljesen megváltozhat a sorrend.
Annak ellenére, hogy a vártnál gyengébben kezdte az évet, és eddig mindössze két dobogós helyezést szerzett, mellyel a bajnokság negyedik helyén áll, a brackley-i bázisú csapat egyáltalán nincs elkeseredve, mert úgy érzi, még bármi megtörténhet.
Fry szerint a McLaren tavalyi feltámadása is azt bizonyítja, hogy még túl korai lenne leírni az idei évet, különösen úgy, hogy idén már 25 pont jár a győztesnek, és még 14 futam hátra van, ami alatt rengeteg pontot lehet gyűjteni.
„Úgy gondolom, még túlságosan korai arról beszélni, hogy hol végzünk a bajnokságban” – mondta a Mercedes GP ügyvezetője.
„Szerintem Christian (Horner, a Red Bull csapatfőnöke) is ugyanezt mondaná, ugyanis az idei évben 25 pont jár a futamgyőztesnek, és még rengeteg pont kiadó.”
„A McLaren tavalyi példája is jól mutatja, mire lehet képes az ember, ha megvannak a megfelelő erőforrásai, hiszen egy borzalmas kezdés után nyerő formában fejezte be az évet. Éppen ezért azt gondolom, hogy nagy hiba lenne bárki részéről, aki egy kicsivel lassabb a Red Bullnál, kijelenteni, hogy elbukott.”
Fry azt is elmondta, hogy véleménye szerint csapata eredményesebb lehet a hétvégi Monacói Nagydíjon, ahol visszatér rövidebb tengelytávú autójához, amit a szezon első négy tengerentúli versenyén is használt.
„Optimista vagyok, nem túlzottan, de szerintem jobbak lehetünk Monacóban, mint az elmúlt hétvégén Spanyolországban” – magyarázta a szakember.
„Egyedi első felfüggesztéssel, és más módosításokkal készülünk a szűk utcai ringre, ahogy azt mindig is tesszük, hiszen az autó, amit a barcelonaihoz hasonló pályákra terveztünk, be sem tudná venni a visszafordítót.”