A Mercedes GP csapatfőnöke, Ross Brawn megerősítette, hogy közelebbről is meg fogják vizsgálni, hogy mi volt a pontos probléma Nico Rosberg kerékcseréjénél a Magyar Nagydíjon, mert nem szeretnék, ha még egyszer előfordulna ilyen.
A Mercedes GP csapatfőnöke, Ross Brawn megerősítette, hogy közelebbről is meg fogják vizsgálni, hogy mi volt a pontos probléma Nico Rosberg kerékcseréjénél a Magyar Nagydíjon, mert nem szeretnék, ha még egyszer előfordulna ilyen.
A német versenyző a biztonsági autó beküldése után, a nagy forgalomban érkezett meg a szerelői közé a boxutcába, ám mikor zöld jelzést adtak neki, és kilőtt, jobb hátsó kereke elszabadult, és eltalált egy Williams szerelőt, akinek szerencsére nem esett komoly baja.
Brawn elmondta, hogy nagyjából tudják, hogy mi lehetett a probléma, azonban a következő hetekben alaposabban megvizsgálják az esetet, hogy többé ne fordulhasson elő ilyen.
„Úgy tűnik, ahogy a szerelő a pisztollyal megpróbálta leszedni a kerékanyát, az elengedte, de nem vette észre, hogy eltűnt” – magyarázta Brawn.
“Mikor ráeszmélt, hogy nincs ott az anya, visszament egy másik pisztolyért, azonban a hátsó emelő azt hitte, hogy végzett, így leeresztette az autót.”
„Úgy gondolom, hogy értjük, mi történt, azonban alaposabban megvizsgáljuk az esetet, hogy többé biztosan ne fordulhasson elő ilyen.”
A Mercedesnél egyébként nem ez volt az első eset az idei évben, hogy gond volt a kerékrögzítéssel. Michael Schumacher is hasonlóan járt még a Maláj Nagydíjon, amit azért kellett idő előtt feladnia, mert meglazult autójának egyik kereke.
A brackley-i bázisú alakulat a vasárnapi versenyen történtekért 50 000 dolláros pénzbüntetést kapott.