A Ferrari hosszabbíthat rejtett főszponzorával - F1VILÁG.HU

A Ferrari hosszabbíthat rejtett főszponzorával

HIRDETÉS

Brit lapértesülések szerint a Marlboro készen áll meghosszabbítani eredetileg idei év végén lejáró szponzorációs szerződését a Ferrari és a Ducati MotoGP csapattal, jóllehet évek óta nem láthatók emblémáik a sportban.


Brit lapértesülések szerint a Marlboro készen áll meghosszabbítani eredetileg idei év végén lejáró szponzorációs szerződését a Ferrari és a Ducati MotoGP csapattal, jóllehet évek óta nem láthatók emblémáik a sportban.

A dohánygyár jelenleg is érvényben lévő szerződése az idei év végén lejár az említett két alakulattal, ám az Autosport úgy tudja, hogy a felek már előrehaladott tárgyalásban állnak egymással egy esetleges hosszabbításról, ami 2014-ig szólna.

Nem kizárt, hogy ennek hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várni, és azt tényként lehet majd kezelni a Ferrari vadonatúj autójának bemutatóján, amelyre január 28-án kerül sor Maranellóban.

Annak ellenére, hogy a dohánytermékek reklámozásának betiltásától azt várták, hogy teljesen kivonulnak a dohánygyárak a Forma-1-ből, a Marlboro az elmúlt években is dollármilliókat költött el a sportágban, hiszen főszponzorként van jelen a Ferrarinál és a Ducatinál.

A Marlboro anyacége, a Philip Morris sajtószóvivője elmondta, hogy az új szerződés is a nemzetközi jogszabályok teljes betartásával köttetik majd meg.

„Semmi okot nem látok arra, hogy ne hosszabbítsunk. A Ferrarival való kapcsolatunk egy igazi partneri kapcsolat, melyet 20 év alatt építettünk fel, közös támogatással” – mondta a szóvivő.

A tavalyi évben a Marlboro kénytelen volt leszedetni a Ferrari versenygépeiről vonalkódjait, miután egyesek azzal vádolták meg a dohánygyárat, hogy tudat alatt próbál hatni az emberekre a cigarettadobozán is látható vonalkódokat használva.

A Ferrari a szezon második felét úgy teljesítette, hogy semmi nem volt felfestve autói motorborítására, azonban már akkor bemutatta, hogy az idei évtől milyen logóval fog versenyezni.

Sokak szerint az új logó azonban még jobban hasonlít egy cigarettás dobozra.

Hirdetés

A Scuderia egyelőre nem kommentálta az esetleges hosszabbításról szóló híreszteléseket. A Marlboro az idei évben ünnepli negyven éves évfordulóját a Forma-1-ben, hiszen 1971-ben mutatkozott be a királykategóriában, mint a BRM szponzora.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A Ferrari hosszabbíthat rejtett főszponzorával
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!