A Hispania magabiztosan várja a szezon második versenyét, miután új, már idei első szárnya sikeresen átment az FIA által kötelezően előírt törésteszten, így élesben is bevethető lesz a hétvégi Maláj Nagydíjon.
A Hispania magabiztosan várja a szezon második versenyét, miután új, már idei első szárnya sikeresen átment az FIA által kötelezően előírt törésteszten, így élesben is bevethető lesz a hétvégi Maláj Nagydíjon.
A kiscsapat tavalyi szárnyával gördült pályára a szezonnyitón, ugyanis új eleme nem ment át a törésteszten, és részben ennek is köszönhette, hogy egyik pilótája sem tudta kvalifikálni magát a versenyre.
Vitantonio Liuzzi azonban magabiztosan várja a hétvégét, ugyanis véleménye szerint az új első szárny körönként legalább hét tizedet hozhat a csapatnak, ami remélhetőleg elég lesz ahhoz, hogy rajthoz állhassanak.
„Motiváltak és pozitívak vagyunk, mert elvileg bevethető lesz az új első szárny” – mondta az olasz versenyző a riportereknek Sepangban.
„Minden a legnagyobb rendben van a szárnnyal, így azt még a pénteki első szabadedzés előtt megkaphatjuk. Rengeteg új elem érkezik, és pozitívak vagyunk, hiszen biztosak vagyunk abban, hogy sokkal jobb formában leszünk, mint Ausztráliában voltunk.”
„Természetesen nem jelenthetjük ki, hogy bent leszünk a versenyen, azonban biztos vagyok abban, hogy közel leszünk a Virginhez és csökkenteni fogjuk a különbséget.”
„Malajzia a legrosszabb helyszín a 107%-os szabály miatt, de biztos vagyok abban, hogy sokkal jobbak leszünk, mint a szezonnyitón voltunk, és közelebb leszünk legnagyobb ellenfeleinkhez.”
Liuzzi azt is hozzátette, hogy hiba lenne leírni őket az első versenyhétvégén látottak alapján, mert a küszködés fő oka az volt, hogy egy nulla kilométeres autóval érkeztek meg Melbourne-be, ráadásul az időmérő előtt csak néhány kört tudtak teljesíteni egy, a tavalyira még csak nem is hasonlító versenygéppel.
Az olasz pilóta szerint csapata nem tudta megmutatni valós erejét Ausztráliában, de bízik abban, hogy a hétvégén már más lesz a helyzet Malajziában.