Jelentős fejlesztésekkel érkezik a jövő heti bahreini tesztre a Jerezben még komoly problémákkal küszködő Renault.
Jelentős fejlesztésekkel érkezik a jövő heti bahreini tesztre a Jerezben még komoly problémákkal küszködő Renault.
A francia motorgyártó partnercsapatai az előszezon első gyakorlásán csak kevés kört tudtak megtenni különféle problémák miatt, a Renault-nál ezért éjt nappallá téve dolgoznak azért, hogy a felkészülési időszak hátralévő részében visszanyerjék az elvesztett kilométereket.
Az elmúlt két hétben elvégzett munkának úgy tűnik, beérik a gyümölcse, múlt szombaton ugyanis a Lotus először vitte pályára 2014-es versenyautóját, mellyel Pastor Maldonado 100 km-t tudott megtenni.
A Renault megerősítette, az E22-es versenygép debütálásakor már egy hardveresen és szoftveresen is frissített, jobban kalibrált V6-ossal dolgozhatott a Lotus, a látottak pedig sokat segítenek majd a francia gyártónak az egység véglegesítésében, még a bahreini teszt előtt.
A szabályok miatt ugyan a Lotus filmes napján jelentős fejlesztéseket nem lehetett kipróbálni, viszont a már a gyárban validált újítások bekerülhettek az autóba.
A Renault célja most nem más, minthogy valamennyi partnercsapatának – a Red Bullnak, a Caterhamnek, a Toro Rossónak és a Lotusnak – is olyan motort adjon a bahreini tesztre, mellyel megbízhatóan körözhetnek majd.