Noha a Renault mérnökei egy ideje már a Lotus enstone-i bázisán dolgoznak, a franciák pedig szándéknyilatkozatot írtak alá az istálló átvételről, egyre csak gyarapodnak a kifizetetlen számlák a csapat háza táján.
Noha a Renault mérnökei egy ideje már a Lotus enstone-i bázisán dolgoznak, a franciák pedig szándéknyilatkozatot írtak alá az istálló átvételről, egyre csak gyarapodnak a kifizetetlen számlák a csapat háza táján.
A Lotus számára a Brazil Nagydíj hétvégéje is nehezen indult, a csapat ugyanis nem foglalhatta el garázsát tartozásai miatt. Végül az enstone-i istálló megkezdhette a munkát, Bernie Ecclestone ugyanis közbelépett és kifizette a rendezetlen számlákat.
Az anyagi problémák azonban egyre inkább megnehezítik a csapat hatékony működését, a Lotus számos beszállítójának tartozik, kezdve a kisebbektől, egészen a legnagyobbakig.
A probléma az újságírók dolgát is kezdi megnehezíteni, a csapat hivatalos médiaoldaláról ugyanis nem tölthetők le azok a naprakész fotók, melyek minden versenyhétvégén megfelelően illusztrálják a pályán zajló eseményeket.
A Lotus a Forma-1-et évek óta fotózó neves fotográfussal, James Moy-jal áll szerződésben, miután azonban a csapat neki sem fizetett munkájáért, fotói egész egyszerűen nem állnak a média rendelkezésére.
Moy lapunknak azt mondta, reményei szerint „a probléma hamarosan megoldódik”.
Bár az elmúlt hetekben pozitív hírek nem láttak napvilágot a Lotusszal kapcsolatban, az F1Világ.hu értesülései szerint a Renault szándékai komolyak, 2016-ban pedig már gyári csapatként szeretnének rajthoz állni a Forma-1-ben.