Mindezt a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) erősítette meg szerdán, miután a Motorsport Világtanács (WMSC) áldását adta az ezzel kapcsolatos szabályváltoztatásokra.
A jelenleg érvényes regulák szerint kedvezőtlen időjárási körülmények miatt a biztonsági autó mögül rajtol el a mezőny, amennyiben pedig a versenyirányítók megfelelőnek ítélik meg a körülményeket, a Safety Car elhagyja a pályát és folytatódik a verseny.
Mindezt a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) erősítette meg szerdán, miután a Motorsport Világtanács (WMSC) áldását adta az ezzel kapcsolatos szabályváltoztatásokra.
A jelenleg érvényes regulák szerint kedvezőtlen időjárási körülmények miatt a biztonsági autó mögül rajtol el a mezőny, amennyiben pedig a versenyirányítók megfelelőnek ítélik meg a körülményeket, a Safety Car elhagyja a pályát és folytatódik a verseny.
A következő évben viszont már változik a procedúra – miután a biztonsági autó elhagyja a pályát, a mezőny felsorakozik a rajtrácsra, és állórajttal folytatódnak a küzdelmek.