Albon éppen csak továbbjutott az időmérő második szakaszába, ahonnan viszont már nem sikerült a feljebb lépés. A thai pilóta kissé csalódott, de lényegében optimistán közelíti meg a helyzetet:
„Kicsit lassan kezdtem a Q1-ben, hiszen csak tizenötödik lettem. Tudtam, hogy sokkal több potenciál rejlik az autóban és a Q2-es gyors köröm sokkal jobban is sikerült, azonban a célegyenesre ráfordulva a szél kicsit kibillentett az egyensúlyból, így végül éppen lemaradtam a továbbjutásról. Az autó jó volt ma, csupán apró kis részleteken múlt, hogy nem jutottam be a Q3-ba. Nyilvánvalóan a top10-ben szerettem volna lenni, de a tizenegyedik rajthelyből fakadóan legalább én leszek az első, aki szabadon választhat gumit a holnapi futamra. Megnézve a pénteki teljesítményünket, az autónk sokkal jobb tempót mutatott a hosszabb etapokon, tehát meg van az esély arra, hogy holnap a pontokért csatázzunk” – nyilatkozta a Formula-2 tavalyi bronzérmese.
Kvyat számára már alapból meg volt pecsételve az időmérő sorsa, hiszen abból adódóan, hogy megkapta a Honda új, hármas specifikációjú motorját, a mezőny végéről fogja megkezdeni a holnapi versenyt. Az orosz így már a Q1-ben kiesett, de lélekben már vasárnapra készült:
„Elégedett vagyok azzal, ahogy a kvalifikációm alakult, érdekes, hogy egy jól összerakott körrel is kiestem a Q1-ben. Tudtuk, hogy a büntetés kompromisszumokkal jár majd, így tehát első sorban a verseny beállításokra hangoltunk és a lehető legtöbb kört próbáltam megtenni a vasárnapi jó forma elérése érdekében. Egy lehetőség volt ez a mai nap és reméljük, hogy a kemény munka holnap kifizetődik számunkra. Volt már pár jó versenyem a mezőny végéről indulva, szóval remélem a holnap is hasonlóképpen alakul” – mondta az orosz.
Guillaume Dezoteux, a Toro Rosso teljesítményért felelős főmérnöke a következőképpen értékelte a mai napot:
„ A hasznos harmadik szabadedzés után láttuk a fejlődést az egyensúly és a gumik terén tegnaphoz képest, így Alexszel a célunk a Q3-ba jutás volt. Daniil számára azt tűztük ki célul, hogy a szintén büntetést kapó George Russell előtt végezzen. Ezt sikeresen teljesítette is, megnyugtató idővel legyőzte Russellt, ami így a tizenhatodik helyet jelentette a számára. Alex nagyszerű munkát végzett a meleg körülmények között és továbbjutott a Q2-be. A körébe a szél is beleszólt, és a kelleténél közelebb került az előtte autózó Ricciardóhoz. Kicsit gyengén sikerült az első szektor, de a többi erős volt. Éppen lecsúsztunk a Q3-ról, de ez nem egy rossz pozíció, hiszen mi választhatunk elsőként gumit, ami számos különféle stratégiát tesz lehetővé a versenyre. A nagyon magas hőmérséklet holnap kulcsfontosságú lesz a gumik kopását illetően és így tudunk játszani kicsit az autónk teljesítményével. Ezt szem előtt tartva reméljük, hogy magunk mögött tudjuk tartani a vetélytársainkat és tudunk néhány pontot házhoz hozni.”