Eifel Nagydíj
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

A BMW soha nem tárgyalt komolyan Hamiltonnal

A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen nem tulajdonít különösebb jelentőséget azon híreszteléseknek, melyek szerint miatta nem sikerült a Williams istállónak leigazolnia Lewis Hamiltont a 2004-es idény végén.

A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen nem tulajdonít különösebb jelentőséget azon híreszteléseknek, melyek szerint miatta nem sikerült a Williams istállónak leigazolnia Lewis Hamiltont a 2004-es idény végén.

A Williams istálló résztulajdonosa, Patrick Head az év elején elárulta, hogy csapatának lehetősége lett volna leigazolni Lewis Hamiltont, mikor a brit pilóta még az F3 Euro Szériában versenyzett, azonban ez azért nem sikerült, mert motorpartnerük, élén Theissennel, azt leszavazta.

“Abban az időben a BMW-vel voltunk, és szerintem Frank (Williams) felhívta (a BMW Motorsport igazgatóját) Mario Theissent és közölte vele, hogy itt van ez a srác, aki elég jónak tűnik, és azt kérdezi tőlünk, tudunk-e neki segíteni” – mondta Head még február végén.

“Úgy vélem, hogy Mario válasza erre az volt, hogy nem tudják támogatni, mi pedig abban az időben nem voltunk olyan anyagi helyzetben, hogy finanszírozni tudtuk volna a versenyzését. Szóval Lewis most akár a Williams színeiben is versenyezhetne.”

Theissen azonban kijelentette, a Williams istállónak soha nem volt reális esélye arra, hogy leigazolja Hamiltont abban az időben.

“Nem volt valódi lehetőség. Mindig is tisztában voltunk azzal, hogy a McLaren protezsáltja, éppen ezért nem is foglalkoztunk a dologgal” – mondta a német szakember a Hamilton helyzetről.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

A BMW soha nem tárgyalt komolyan Hamiltonnal
Red Bull: Vettel szétesett fejben, ezért hibázik annyit
Racing Point: A Renault-nak és a McLarennek szabad másolnia a Mercedest?!
A Ferrari és a Renault túl az első 2022-es törésteszten!
Racing Point: Vettel nálunk a második fénykorát élheti
Minél hátrébb végez, annál nagyobb előnybe kerülhet a Ferrari 2021-ben