A Bridgestone felkészült a hétvégi futamra

A Bridgestone Motorsport kemény és médium keverékű abroncsai számára a hétvégi verseny jelenti talán a szezon egyik legnagyobb kihívását, mert várhatóan perzselő hőséggel kell majd megküzdeniük a pilótáknak a Maláj Nagydíjnak helyet adó Sepangban.

A Bridgestone Motorsport kemény és médium keverékű abroncsai számára a hétvégi verseny jelenti talán a szezon egyik legnagyobb kihívását, mert várhatóan perzselő hőséggel kell majd megküzdeniük a pilótáknak a Maláj Nagydíjnak helyet adó Sepangban.

A maláj versenypálya óriási kihívást jelent mind az autók, mind a pilóták számára, és az abroncsokat is erősen próbára teszi.

A két hosszú, egyenes szakaszt szűk, alacsony sebességű kanyarkombinációk követik, amik erős fékezést igényelnek.

A lassú szakaszok és kemény fékzónák mellett, a változatos kanyarok miatt nagy terhelésnek vannak kitéve az abroncsok, nem is beszélve a pályán uralkodó hatalmas hőségről, ami extra terhelést jelent a gumiknak.

Malajziában még a gyakori esőzések idején sem csökken a hőmérséklet. A helyzetet az sem egyszerűsíti, hogy a pályát újraaszfaltozták a legutóbbi nagydíj óta és a friss aszfalt más tulajdonságokkal rendelkezik, mint az előző burkolat.

“Nagyon várjuk már a szezon második versenyét. A sepangi versenypálya nagy kihívást jelentett számunkra az évek során és izgalmas lesz megtapasztalni az új felületet” – mondta a Bridgestone Motorsport abroncsfejlesztő igazgatója, Hirohide Hamashima.

“Ez a versenypálya hatalmas terhelést jelent a gumik számára, mert a két hosszú, egyenes szakaszt szűk, alacsony sebességgel bevehető kanyarkombinációk követik, melyek erős fékezésre kényszerítik a versenyzőket. Ebben a szezonban a tapadás szabályozása és a motorfék használata nélkül a pilótáknak még inkább oda kell figyelniük, hogy ne tegyék tönkre az abroncsokat a túlságosan kemény fékezésekkel.”

“A forróságnak nagy szerepe van abban, hogy a két legkeményebb keverékünket választottuk. A mechanikus abroncstapadásra építjük stratégiánkat, ezért fontos szerepet kapnak a gumik. Tapasztalataink szerint gyakran van eső ezen a pályán, ezért talán bevetjük majd eső- és extrém esőabroncsainkat is.”

Forrás: Bridgestone Magyarország

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS