Bár a kollektív tesztprogram csak szerdán vette kezdetét, a Ferrari már kedden pályára küldte egyik versenygépét az olaszországi Monzában, ahol a csapat tesztpilótája, Andrea Bertolini nem kevesebb, mint 60 kört teljesített.
Bár a kollektív tesztprogram csak szerdán vette kezdetét, a Ferrari már kedden pályára küldte egyik versenygépét az olaszországi Monzában, ahol a csapat tesztpilótája, Andrea Bertolini nem kevesebb, mint 60 kört teljesített.
A jelenlegi szabályok kimondják, hogy a csapatok egy szezon leforgása alatt négy extra napot tesztelhetnek, így kezdhette meg a Ferrari egy nappal a többiek előtt a tesztelést Monzában.
Bertolini a múlt héten Fioranóban elkezdett munkát folytatta, és néhány új elem mellett leginkább a felfüggesztéssel foglalkozott.
Az olasz pilóta továbbá kipróbálta a Ferrari legújabb fejlesztésű kormánykerekét, amin extra karok kaptak helyet, melyek a nyomaték menet közben történő állítására szolgálnak – amivel valamelyest pótolni lehet az idei évben betiltott elektronikus kipörgés gátlót.
A McLaren egyébként már év eleje óta használja ezt az elrendezést, amivel versenyzői teljes mértékben meg vannak elégedve.