Német médiajelentések szerint egyáltalán nem biztos, hogy a 2014-ben a világbajnoki címre pályázó Ferrari csapata felhagyott innovatívnak mondott vonórudas felfüggesztésének tökéletesítésével, és visszatér korábbi, jól bevált megoldásához.
Német médiajelentések szerint egyáltalán nem biztos, hogy a 2014-ben a világbajnoki címre pályázó Ferrari csapata felhagyott innovatívnak mondott vonórudas felfüggesztésének tökéletesítésével, és visszatér korábbi, jól bevált megoldásához.
November végén az Autosprint című olasz lap számolt be arról, az olaszok szinte biztosan visszatérnek a nyomórudas felfüggesztéshez, hiszen az sokkal hatékonyabb lehet majd az idén érkező V6-os turbómotorok esetében.
A neves technikai szakértő, Giorgio Piola is nemrég arról számolt be, majdhogynem biztos, hogy a Ferrari visszatér a jól bevált megoldáshoz, az Auto Motor und Sport című német szaklap azonban a minap arról írt, 2014-ben is maradnak a vonórudas felfüggesztésnél.
„A Giorgio Piolától származó legfrissebb információk szerint a Ferrari az új szabályok kihívásainak is az innovatív vonórudas felfüggesztéssel vág neki” – írja a lap.
2012-ben a Ferrari volt az első csapat a Minardi óta (2001), mely elkezdte használni ezt a megoldást, tavaly pedig már a McLaren is követte az olaszok példáját.