A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali megerősítette, hogy az olasz gárda úgy döntött, nem veti be KERS rendszerét a hétvégi Kínai Nagydíjon, melynek okáról nem kívánt nyilatkozni.
A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali megerősítette, hogy az olasz gárda úgy döntött, nem veti be KERS rendszerét a hétvégi Kínai Nagydíjon, melynek okáról nem kívánt nyilatkozni.
A világbajnok alakulat azon négy csapat egyike, amely időben elkészült az idei éven bevezetésre kerülő regeneratív rendszerrel, és azt már a szezonnyitónak helyet adó Ausztrál Nagydíjon bevetette.
Domenciali azonban bejelentette, hogy csapata nem fogja használni a KERS-t a hétvégi versenyen, ami meglepő, hiszen a sanghaji pálya hosszú egyeneseiben hasznosak lehetnek a rendszer által szolgáltatott plusz lóerők.
Bár az okokról nem kívánt nyilatkozni, az tény, hogy a Ferrarinak több problémája is volt a hibrid rendszerrel az elmúlt versenyen.
Azt követően, hogy Kimi Raikkönen autójában már az egyik szabadedzésen tönkrement a KERS, a finn pilótának a rendszer újabb meghibásodása miatt kellett feladnia a Maláj Nagydíjat, ugyanis a vizes pályán szigetelési problémák merültek fel.
A BMW Sauber biztosan beépíti a rendszert Nick Heidfeld autójába, illetve még az is előfordulhat, hogy Robert Kubica is használni fogja a KERS-t, erről azután dönt a csapat, hogy megnézi, miként teljesít a lengyel pilóta a pénteki szabadedzéseken, ahol kíséreli jelleggel tesztelheti az eszközt.
A Renault és a McLaren szintén készen áll a KERS bevetésére.