Azt követően, hogy borzalmasan gyengén kezdte az évet, és még egyetlen pontot sem szerzett, a Ferrari megerősítette, hogy a problémák mielőbbi megoldása érdekében válságstábot állít fel, valamint újításokkal készül a hétvégi versenyre.
Azt követően, hogy borzalmasan gyengén kezdte az évet, és még egyetlen pontot sem szerzett, a Ferrari megerősítette, hogy a problémák mielőbbi megoldása érdekében válságstábot állít fel, valamint újításokkal készül a hétvégi versenyre.
Az olasz gárda a technikai igazgatót, Aldo Costát nevezte ki az új munkacsoport élére, amely csakis kizárólag az F60-as modell folyamatos fejlesztéseire összpontosít, hogy mindent kihozhasson belőle.
A gördülékenyebb munka érdekében a gyárba rendelte csapatmenedzserét, Luca Baldisserrit, akinek feladata az lesz, hogy a bázison, illetve a pályán folyó munkálatokat összehangolja, és a két részleg közötti kommunikációt biztosítsa.
A világbajnok alakulat azonban a fejlesztésekről sem feledkezett meg, és miközben átszervezésbe kezdett, folyamatosan dolgozott az autón: megoldotta azokat a problémákat, amik az eddigi versenyeken hátráltatták a munkában, és letesztelt néhány újítást, ami már a hétvégén élesben is debütálhat.
“A csapat nagyon keményen dolgozott azon, hogy megoldást találjon az eddig felmerült problémákra, különös tekintettel a megbízhatóságra” – állt a csapat közleményében.
“Sikerült megértenünk, hogy mi okozta a gondot a KERS rendszerrel Sepangban, és ami a teljesítményt illeti, a Ferrari felgyorsította az F60 fejlesztési programját. Marc Gené végrehajtott egy aerodinamikai tesztet a múlt héten Vairanóban, ahol kipróbált néhány fejlesztést.”
“Ez pedig azt jelenti, hogy lesz néhány aerodinamikai újítás az autón a szezon harmadik állomásán, ami magában foglal egy módosított első szárnyat, első kerékburkolatot, és kisebb légterelő elemeket.”