Bár már az első versenyen kihasználta négy túlórázási lehetőségének egyikét, még várni kell a Hispania új versenygépének bemutatkozására, ugyanis az F111-es modell nem gördült pályára az első szabadedzésen.
Bár már az első versenyen kihasználta négy túlórázási lehetőségének egyikét, még várni kell a Hispania új versenygépének bemutatkozására, ugyanis az F111-es modell nem gördült pályára az első szabadedzésen.
Az FIA még tavaly jelentette be, hogy az idei évtől korlátozza a dolgozók munkaidejét, és lesz egy olyan időszak éjszaka, mikor senki nem tartózkodhat a garázsban autószerelés céljából – jóllehet az idény során négyszer is kérhetik ezen szabály alól a felmentést.
A Hispania már pénteken elhasználta első ilyen lehetőségét, hogy a szerelők minél előbb össze tudják rakni az új versenygépet, ám a kemény munka ellenére az F111 nem tudott pályára gördülni az első másfélórás tréningen.
A csapat bízik abban, hogy a cikk megírásának pillanatában megkezdődő második tréningen már pályára küldheti autóját, és Narain Karthikeyan illetve Vitantonio Liuzzi kipróbálhatja azt, és megkezdheti az adatgyűjtést Melbourne-ben.