A koronavírus-járvány miatt az elmúlt évi sorozat csak júliusban kezdődött el, ám december közepéig 17 versenyt meg tudtak tartani az F1-ben.
A Forma-1 nemrég sajtóközleményben tette közzé az elmúlt év nézettségi adatait, melyből kiderült, átlagosan 87,4 millióan nézték a versenyeket a televízió képernyője előtt. Bár ez 4,5 százalékos visszaesés a 2019-es szezonhoz képest, mégis elégedettek lehetnek, 2016-ban, 2017-ben és 2018-ban ugyanis 87 milliós átlagos nézettséget produkáltak a futamok, 2015-ben pedig 80, míg 2014-ben 83 millióan kapcsoltak oda a versenyek közvetítéseire.
A kiadott kommünikében szót ejtenek arról, az a nézettségi adatokon is megmutatkozik, hogy az idényt Európában, illetve a Közel-Keleten bonyolították le, így a kezdési időpontok nem feltétlenül igazodtak az egyéb jelentős piacok időzónájához. Mégis erős eredmények mutatkoztak például Kínában, ahol 43 százalékkal nőtt a versenyek nézettsége, míg Oroszországban ez a mutató 73 százalék volt. Sőt, az Egyesült Államokban, ahol nem is volt az időzóna szempontjából megfelelő időpontban verseny, szintén növekedés volt látható, igaz, mindössze 1 százaléknyi.
A halmozott nézőszám 1,5 milliárd volt a 2019-ben elért 1,9 milliárd után, ez pedig annak köszönhető, hogy míg egy évvel korábban 21, addig 2020-ban csak 17 versenyt rendeztek.
A legtöbben pedig a Magyar Nagydíjra voltak kíváncsiak: a hungaroringi futamot 103,7 millióan követték figyelemmel a televíziós közvetítések során, 7 százalékkal többen, mint 2019-ben. A Portugál Nagydíjat 100,5 millióan, míg a Szahíri Nagydíjat 98,1 millióan látták.
A Forma-1-es világbajnoki sorozat a digitális platformokon is komoly fejlődést ért el: az F1 a második leggyorsabban fejlődő sportliga volt 2020-ban a négy jelentős közösségi oldalon (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).