Olasz lapértesülések szerint csalni lehet a McLaren gyártotta egységesített elektronikai rendszerrel, és egy kisebb trükkel elővarázsolható az egységből a tiltott rajtautomatika szoftvere, ami előnyhöz juttathatja az ezzel a csellel élő csapatokat.
Olasz lapértesülések szerint csalni lehet a McLaren gyártotta egységesített elektronikai rendszerrel, és egy kisebb trükkel elővarázsolható az egységből a tiltott rajtautomatika szoftvere, ami előnyhöz juttathatja az ezzel a csellel élő csapatokat.
Az Autosprint magazin értesülései szerint a Honda jött rá a csalásra, ugyanis a jerezi tesztprogramon megdöbbenve tapasztalta, hogy a rendszerhez kapcsolódó gombok közül hármat egyszerre megnyomva a kormánykeréken, az eszköz mintegy rajtautomatikaként működik, ezzel tökéletesítve az indulást.
Eközben az Autosport magazin múlt heti számában azt írja, hogy a csapatok attól tartanak, hogy a boxutcában használt sebességlimitálóval egy kisebb trükkel könnyedén szimulálni lehet a kipörgésgátlót, melynek használatát szintén betiltották az idei évben a Forma-1-ben.
A brit szaklap beszámolója szerint egyébként a csapatok többsége még mindig használja a Magnetti Marelli gyártotta elektronikai rendszert, melyet az egységesített elektronikához kötve könnyebben feltérképezhető a McLaren-féle SECU.
A párhuzamos fejlesztés lehetővé teszi a csapatok számára, hogy könnyebben összehasonlítsák a régi és az új rendszert, mielőtt még áttérnének a végleges McLaren SECU-ra a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt.