Francia lapértesülések szerint a Mercedes komolyan fontolgatja, hogy a 2013-as szezon végén kiszáll a Forma-1-ből, mint gyári alakulat, jóllehet a továbbiakban is ellátja motorokkal partnereit, illetve fél-gyári csapatként részese marad a mezőnynek.
Francia lapértesülések szerint a Mercedes komolyan fontolgatja, hogy a 2013-as szezon végén kiszáll a Forma-1-ből, mint gyári alakulat, jóllehet a továbbiakban is ellátja motorokkal partnereit, illetve fél-gyári csapatként részese marad a mezőnynek.
Az Auto Hebdo úgy tudja, a stuttgarti autógyártó nincs megelégedve bizonyos feltételekkel, ezért sem írta még alá – egyébként egyedüliként a nagycsapatok közül – az új Concorde Egyezményt, amely a kereskedelmi feltételeket foglalja magában a Forma-1-ben.
A Mercedes természetesen továbbra is ellátná motorjaival a mezőnyt – köztük a McLarent és a Force Indiát –, azonban jelenlegi Mercedes AMG alakulatát átkeresztelné „AMG F1”-re, és az anyacég csak fejlesztési munkálatokkal foglalkozna, a csapat irányítását tuning cégére, az AMG-re bízná.
A francia lap úgy tudja, hogy a csapatot továbbra is Ross Brawn vezetné, Michael Schumacherrel az egyik autó volánja mögött, jóllehet egyelőre még homály fedi, hogy a hétszeres világbajnok meghosszabbítja-e év végén lejáró szerződését a brackley-i bázisú alakulattal.
A gyári csapat egyébként nem szerepel rosszul az idei évben, Nico Rosberg révén megszerezte 1955 óta az első győzelmét a Forma-1-ben, azonban az igazi áttörés egyelőre még várat magára, és sokak szerint ez is közrejátszhat abban, hogy a Mercedes már csak fél-hivatalos csapatként akarja képviseltetni magát a jövőben a királykategóriában.