Német lapértesülések szerint a Mercedes GP a rövidebb tengelytávú versenygépével küldi pályára pilótáit a hétvégi Monte-Carlói Nagydíjon, ugyanis a vezetőség úgy érzi, hogy azzal eredményesebbek lehetnek a szűk utcai ringen.
Német lapértesülések szerint a Mercedes GP a rövidebb tengelytávú versenygépével küldi pályára pilótáit a hétvégi Monte-Carlói Nagydíjon, ugyanis a vezetőség úgy érzi, hogy azzal eredményesebbek lehetnek a szűk utcai ringen.
A brackley-i bázisú alakulat az európai szezon nyitóállomásának helyet adó Barcelonában egy átdolgozott versenygéppel állt rajthoz, ami az aerodinamikai újítások mellett szemmel nem látható, ám annál jelentősebb módosításokat tartalmazott.
Ilyen volt például a meghosszabbított tengelytáv, ami javított az autó súlyeloszlásán, és az abroncsok használatán.
A hírek szerint egyébként ennek köszönhetően támadt fel Michael Schumacher, aki az idei évben először szárnyalta túl csapattársát, Nico Rosberget az időmérőn, illetve a versenyen.
A német média azonban úgy tudja, hogy a Mercedes GP a következő futamon visszatér az első négy versenyen is használt autóhoz, mert úgy érzi, a rövidebb tengelytávú modell eredményesebben szerepelhet a trükkös pályán a hercegségben.
Az aerodinamikai újítások, mint a motorborító burkolat, illetve a felső törésstruktúra, és felső légbeömlő marad, tehát látszatra semmi nem fog változni, azonban az autó alapjai ugyanazok lesznek, mint az első négy versenyen, ahol Rosberg kiválóan szerepelt, és lepipálta Schumachert.