A Mercedes motorsport-igazgatója, Toto Wolff azt mondja, a július végi Magyar Nagydíjon újra bebizonyosodott, a címvédő alakulat nem engedheti meg magának, hogy hátradőljön.
A Mercedes motorsport-igazgatója, Toto Wolff azt mondja, a július végi Magyar Nagydíjon újra bebizonyosodott, a címvédő alakulat nem engedheti meg magának, hogy hátradőljön.
A német istálló versenyzői ugyan az első rajtsorból vághattak neki a hungaroringi versenynek, a futamon azonban a Ferrari négyszeres világbajnoka, Sebastian Vettel tudott nyerni – idén másodszor.
„10 versenyen vagyunk túl, 9 még hátravan. Több pontot gyűjtöttünk eddig, mint tavaly ilyenkor, szóval erősebben vághatunk neki az év második felének” – mondta Toto Wolff.
„És mégis, az előnyünk kisebb riválisainkhoz képest. Soha nincs olyan pillanat, amikor leveheted a lábad a gázról, Magyarországon pedig újra bebizonyosodott, hogy minden egyes baki lehetőséget kínál riválisainknak.”
„Nyáron kiélveztük a lehetőséget arra, hogy pihenjünk és feltöltődjünk, ugyanakkor észben tartottuk azt is, mi vár ránk. Még mindig rengeteg esélyünk van arra, hogy megnyerjük vagy elveszítsük ezt a csatát, és keményen kell nyomnunk azért, hogy győztesként kerüljünk ki.”
Paddy Lowe, a Mercedes technikai igazgatója mindazonáltal rámutatott arra, a soron következő Belga Nagydíjnak otthont adó spái pálya egy olyan helyszín, ahol bármi megtörténhet.
„Ezen a pályán a leghosszabb egy kör, ha tehát a körülmények rossz pillanatban változnak meg, akkor nagy utat kell megtenni a gumicseréig – ez pedig gyakran alaposan felkavarja a sorrendet” – mondta.
„A pálya ráadásul az autó számára is komoly erőpróbát jelent, a gyors kanyarokban jó aerodinamikára, az egyenesekben és emelkedőkön pedig sok lóerőre van szükség.”