A címvédő Red Bull, valamint kistestvére, a Toro Rosso sem használja az összekapcsolt felfüggesztésrendszert, az úgynevezett FRIC-et a hétvégi Német Nagydíjon.
A címvédő Red Bull, valamint kistestvére, a Toro Rosso sem használja az összekapcsolt felfüggesztésrendszert, az úgynevezett FRIC-et a hétvégi Német Nagydíjon.
Mivel a Forma-1 csapatai nem tudtak egyhangúlag megállapodni a tiltás 2015-ig való elhalasztásában, a csapatok szabadon óvhatnak az ellen, hogy riválisaik használják a szóban forgó rendszert hétvégén, Németországban.
Hétfőn a McLaren jelentette be elsőként, nem akar kockáztatni, így kiszereli autójából a trükkös felfüggesztést, szerdán pedig a Red Bull is megerősítette, ők sem játszanak a tűzzel.
A hírek szerint a Force India és a Caterham sem használja majd a FRIC-et Hockenheimben, a Mercedes, a Williams, a Lotus és a Marussia azonban állítólag a szezon végéig mindenképpen megtartaná az eszközt.
Ha utóbbi csapatok valóban versenyezni akarnak az összekapcsolt első-hátsó felfüggesztéssel, csütörtökig óvhatnak ellenük riválisaik. Ekkor a Német Nagydíj stewardjai megvizsgálják majd a kérdést, és döntenek arról, a FRIC mozgó aerodinamikai elemnek minősül-e, vagy sem. Ha igen, kénytelenek lesznek eltávolítani azt autóikból, ha viszont nem, a mezőny összes csapata szabadon használhatja azt.