Bár a szezonzárón hivatalossá vált, hogy az japán luxus-autógyártó lesz a Red Bull névadó szponzora a következő idénytől, az anyacég, a Renault kizárta annak a lehetőségét, hogy Infiniti névre keresztelje erőforrásait.
Bár a szezonzárón hivatalossá vált, hogy az japán luxus-autógyártó lesz a Red Bull névadó szponzora a következő idénytől, az anyacég, a Renault kizárta annak a lehetőségét, hogy Infiniti névre keresztelje erőforrásait.
„Nem akarjuk, hogy bárki is összezavarodjon, és ne tudja, ki mit csinál” – mondta a Renault elnöke, és ügyvezetője, Carlos Ghosn.
„A Renault változtatott és igazította stratégiáját 2008-ban, mikor a legtöbb gyári csapat elhagyta a Forma-1-et, miközben a Renault maradt. Ahelyett, hogy egycsapatos gyártóként maradtunk volna a sportágban, mindent megtettünk annak érdekében, hogy több gárdát is kiszolgáljunk.”
„Az, hogy jelenleg a mezőny egyharmadát a Renault szolgálja ki motorokkal, és immáron harmadik éve vagyunk a Red Bull istállóval, igazolja, hogy a stratégiánk helyesnek bizonyult.”
A szakember viszont figyelmeztetett, hogy akciótervet kell készíteniük, ugyanis a forma-1-es sikerek ellenére nem adnak el annyi autót, amennyit szeretnének.
„Az egyetlen dolog, ami hiányzik, hogy a sikerek ellenére a közúti autók piacán nem élvezünk ilyen komoly támogatást” – mondta.
„Ezen mindenképpen változtatnunk kell a jövőben, hiszen ki kell aknáznunk az ebben rejlő lehetőségeket, hiszen már évek óta bajnokok vagyunk az F1-ben.”