A Renault-nál meg van győződve arról, a bajnokság következő versenyein sikerül tovább javítaniuk V6-os erőforrásukon, így az a Kanadai Nagydíjra már 100 százalékos állapotban lehet.
A Renault-nál meg van győződve arról, a bajnokság következő versenyein sikerül tovább javítaniuk V6-os erőforrásukon, így az a Kanadai Nagydíjra már 100 százalékos állapotban lehet.
A francia vállalat bevallottan nagy hátrányban van riválisaival – a Ferrarival, de főleg a Mercedesszel – szemben, így mindent megtesz azért, hogy mihamarabb fejlődést érjen el úgy teljesítmény, mint megbízhatóság tekintetében.
A Spanyol Nagydíjnak otthont adó barcelonai versenyhelyszín, valamint a monacói pálya nem kifejezetten igényes motorerő szempontjából, Remi Taffin, a Renault pályaműveletekért felelős vezetője azonban úgy nyilatkozott, nem erre építkeznek.
„Nem beszélnék optimizmusról, továbbra is reálisan látjuk a dolgokat” – mondta.
„Barcelona és Monaco motorerő szempontjából nem olyan nagy kihívás, az energia-visszanyerő rendszereket tekintve viszont annál inkább. A versenyen nagyon fontos lesz, hogy jól működjön a motor. Legalább most van három hetünk a két futam között, és talán Montreal előtt már közel leszünk a 100 százalékos állapothoz.”
„Összességében ígéretesnek tűnik a helyzet, de nem szabad megfeledkeznünk a megbízhatóságról is. Nemcsak a teljesítményre kell odafigyelnünk, célba is kell érnünk a futamokon.”
Amikor arról kérdezték, a Renault képes lesz-e felvenni a versenyt idén a Mercedesszel, vagy erre a jövő évig várni kell, Taffin így felelt: „Nehéz megmondani. A Mercedes gyorsabb az egyenesekben, gyorsabban teljesít egy kört, szóval momentán jobb motorjuk van, mint nekünk.”