Fernando Alonso cáfolja azokat a feltételezéseket, melyek szerint komoly gondban lesz a szezon második felében, ugyanis szinte biztosra vehető, hogy ki fog futni a rendelkezésére álló motorokból, miután az első három versenyen két motorproblémája is volt.
Fernando Alonso cáfolja azokat a feltételezéseket, melyek szerint komoly gondban lesz a szezon második felében, ugyanis szinte biztosra vehető, hogy ki fog futni a rendelkezésére álló motorokból, miután az első három versenyen két motorproblémája is volt.
A tavalyi évhez hasonlóan, a versenyzők idén is nyolc darab erőforrással gazdálkodhatnak a szezonban, és minden egyes extra motor beszerelése tíz helyes rajtbüntetést von maga után.
A Ferrarinál azonban már több probléma is volt a motorokkal, a spanyol pilóta pedig a hírek szerint már negyedik új egységét fogja „megkezdeni” a jövő hétvégi Kínai Nagydíjon, ami azt is jelenti, hogy már csak négy új egysége marad a további tizenöt versenyre.
A szezonnyitón ugyanis egy túlmelegedési probléma miatt motort kellett cserélni mindkét Ferrariban a kvalifikáció után Bahreinben, ezt követte egy problémamentes futam Melbourne-ben, ám az elmúlt versenyen szintén megadta magát az egyik (Alonsóé) erőforrás Malajziában.
Alonso mindezek ellenére nem aggódik, és úgy gondolja, hogy minden rendben lesz a szezon hátralévő részében, és egyszer s mindenkorra megoldják a megbízhatósági problémáikat.
„Az egyik motor tönkrement, egy másikat (amit kicseréltek Bahreinben) pedig még használni tudunk a szabadedzéseken, míg a harmadikat (a melbourne-it) pedig még több versenyen bevethetjük” – idézte a kétszeres világbajnokot a spanyol média.
„Azonban nem aggódom túlságosan, a csapat közölte ugyanis, hogy egy speciális probléma volt, és a téli teszteken sem futottunk bele ilyen jellegű meghibásodásba.”
A Ferrari vezetése azt is megerősítette, hogy a Sauber istállónál fellépett problémák más jellegűek voltak, és a legutóbbi meghibásodásnak semmi köze nincs ahhoz, ami a szezonnyitón okozott galibát Bahreinben.