Monte-Carlóban a Ferrari, a Mercedes és a Red Bull padlólemeze is közszemlére került egy-egy baleset után, a rivális csapatok így alaposan szemügyre vehették az említett versenyautókat – különösen nagy figyelem övezte a Red Bull RB19-es versenygépét, mely az idei szezonban abszolút dominál a száguldó cirkuszban.
A Forma-1-ben még tavaly vezették be a jelenlegi technikai szabályokat, az elmúlt másfél évben pedig többféle autókoncepciót is felvonultattak a mezőny tagjai – az Aston Martinnál viszont azt gondolják, bár érdekesek a rivális autókról készült fotók, valójában mindenki elkezd egy irányba indulni a fejlesztéseket illetően.
„Hogy őszinte legyek, ez nem igazán az én szakterületem” – idézi McCullough szavait a RacingNews365.com című internetes lap. „Én azt gondolom, hogy az autók filozófiája egy kicsit a gyorsabb autók irányába konvergálódik.”
„A fotókat mindig érdemes látni, de alapvetően egy csapatnak megvannak a saját fejlesztési eszközei, a szélcsatorna, a CFD. Folyamatosan próbálsz javítani az áramlási struktúrákon, a leszorítóerőn, a hatékonyságon, és a többi.”
„Szóval érdekes megnézni ezeket, de a koncepciót tekintve általában nincs különbözés – szóval inkább csak érdekesebb a dolog.”