A vállalat még 2015-ben lépett szövetségre a Williamsszel, és a csapat és a Forma-1 révén pedig a Rexonát reklámozta szerte a világon. A felek szerződése viszont 2019 végén lejárt, amit nem is hosszabbítottak meg.
Az Unilever pedig átpártolt a McLarenhez: a felek az együttműködés keretében anyagtudományt és szenzortechnikát érintő projektekben dolgoznak majd együtt, és egy mérnöki akadémiát is létrehoznak.
Az Unilevernek közel 400 brandje van szerte a világon, köztük olyan márkák, mint a Dove, a Knorr, a Rexona, a Hellmann’s, a Magnum és az Axe.
A Williams rövid Twitter-üzenetben mondott köszönetet az Unilevernek, majd bejelentett egy új szponzort is: a brit istállót a Royal Bank of Canada (RBC) támogatja a 2020-as szezon során.
A vállalat büszke támogatója a fiatal sportolóknak, így értelemszerűen a Williamsnél idén bemutatkozó kanadai Nicholas Latifinek is, aki még 2014-ben lett a Team RBC nagykövete.